מאמנת לשיפור קשב וריכוז ומיומנויות למידה

בלי תיוגים ובלי כדורים

נעים להכיר, קוראים לי יעל ואני אעזור לילד שלכם:

במילים פשוטות, אם הילד שלכם מתקשה בלימודים או אובחן עם קשב וריכוז או לקויות למידה ואתם רוצים לתת לו מיומנויות לחיים במקום כדורים - הגעתם למקום הנכון!

שלושה צעדים ומתחילים

1. ממלאים שאלון אונליין

השאלון הראשוני יאפשר לי לקבל רקע כללי ולדעת מהם הנושאים בהם תרצו לטפל

2. מגיעים לפגישת מבדק

ניפגש יחד עם הילד כדי לגלות מהם הקשיים המדויקים שלו ואיזו תכנית הוא צריך כדי לטפל בקשיים 

3. מתחילים ללמוד

בתום הפגישה הראשונית תוכלו לרשום את הילד לתכנית האימון המלאה ונתאם לוחות זמנים

על השיטה בתקשורת

תכניות הלימוד שלי

חשוב לדעת!

כל התכניות מטפלות בקשיי קשב וריכוז ועוקרות מהשורש את הסיבות שבגללן ילד עשוי להיות מוגדר כסובל מ"לקויות" למידה או "הפרעת" קשב

תכניות לשיפור כישורי שפה

חומרי הלימוד בבתי הספר מורכבים הרבה יותר מאשר היו בעבר. משום מה, היום מתחילים ללמד חומרים מסובכים כבר בכיתות הנמוכות, חומרים שהם קשים לקריאה ואשר מכילים מילים מסובכות ומושגים מורכבים.

ילד שעדיין אינו שולט בקריאה או שיש לו אוצר מילים נמוך, עשוי למצוא את עצמו מתמודד עם טקסטים שאינם מתאימים לרמתו. כדי להתגבר על הקשיים הללו חשוב לתת לילד כלים שיעזרו לו לקלוט ולהבין את הנקרא.

תכנית כישורי שפה מותאמת לכל ילד וכוללת בין השאר:

תכניות ללימוד חשבון

אם הילד שלך לומד חשבון כבר הרבה זמן באמצעות הוראה מתקנת או אצל מורים פרטיים, ועדיין לא ממש מצליח להבין או להצליח במבחנים, חשוב שתדע מדוע.

הסיבות הבסיסיות לאי ההבנה שלו מתחילות בכך שהוא לא באמת מבין את הסימנים והמילים, ממשיכות בכך שהוא לא באמת רואה בצורה מומחשת את הנושאים שהוא לומד, ובבסיס של הכל נמצאים הפערים שהוא פיתח מנושאים קודמים בחשבון שהוא לא באמת הבין. 

תכנית חשבון מותאמת לכל תלמיד לפי רמתו ויכולה לכלול את החלקים הבאים:

תכנית 'ללמוד איך ללמוד'

שאל את עצמך: האם מישהו אי פעם לימד את הילד שלך איך ללמוד? כנראה שהתשובה שתקבל היא ‘לא’.

הדבר המוזר הוא שבבתי הספר לא מלמדים ילדים איך ללמוד. מלמדים אותם רק את החומר עצמו החל מכיתה א’ ועד יב’. לא ללמד ילד איך ללמוד זה בערך כמו לא ללמד תלמיד בשיעור נהיגה איך לנהוג. התוצאה: תאונות!

התכנית ‘ללמוד כיצד ללמוד’ שונה מכל הוראה מתקנת או אסטרטגיות למידה אחרות שבהם נתקלת עד היום. בסופה של התכנית הילד שלך ידע לראשונה בחייו מהם הדברים היחידים שיכולים לחסום אותו בלמידה ואיך מטפלים בהם.

בתכנית ‘ללמוד כיצד ללמוד’ ילדך ילמד:

תכנית 'לתקשר זה כיף'

האם יצא לך להיתקל בילד ש”לא מצליח לשבת” או ילד שאיבחנו אותו עם “קשב וריכוז” כי הוא מרחף ופשוט “לא שם”?

האם יצא לך לראות ילדים או מבוגרים שמתעצבנים על כל דבר או במילים אחרות “הפתיל שלהם קצר”?

הסיבות לקשיים האלה או לאיבחונים האלה היא המחסור במיומנויות של תקשורת. תקשורת היא לא רק “לדבר”, תקשורת מורכבת מחלקים מדויקים כאשר כל חלק הוא מיומנות בפני עצמה. כאשר מכירים את החלקים האלה ומתרגלים אותם, מתחילים לראות שינוי אמיתי בילד.

בתכנית ‘לתקשר זה כיף’ ילדך ילמד:

תכנית 'לבחור נכון ולהצליח בחיים'

האם יצא לך לראות ילדים שנוטים להאשים אחרים במשהו שקרה במקום לנסות לראות איך הם גרמו לו לקרות?

איך אפשר ללמד ילד להבדיל בין טוב ורע ובין מזיק למועיל? איך אפשר ללמד מהי באמת אחריות ואיך לוקחים אותה?

ילדים שאינם יודעים לחשוב בהיגיון ולפרש מצבים בצורה נכונה, יקבלו החלטות לא נכונות ולכן יפעלו בצורה לא נכונה. לעומת זאת, ילד שרמת האחריות שלו גבוהה, יודע שהוא זה שגורם לדברים והוא זה שאחראי על המידה שבה הוא מסתדר עם אחרים. 

על מנת שילד יבין את הנושא בצורה פשוטה וילמד איך להיות גורם על החיים, צריך ללמד אותו  המושגים הבסיסיים ואת המנגנונים שלפיהם החיים עובדים.

בתכנית ‘לבחור נכון ולהצליח בחיים’ ילדך ילמד:

קצת עלי...

אני יעל תוהמי אם לחמישה ילדים מדהימים.

בוגרת המכללה לחינוך חדש בישראל במסלול מאמנים לשיפור קשב וריכוז ומיומנויות למידה.

אני עוסקת בייעוץ נישואין, העצמת נשים, הנחיית הורים וליווי משפחות.

כמאמנת, מטרתי היא לעזור לילדים להאמין ביכולות שלהם, להיות שמחים, ללמד אותם איך ללמוד וכמובן לעזור להם להבין מה המחסום ללמידה, לטפל בו ולא לחשוש לשאול גם אם לא הבינו משהוא, לשפר את הביטחון העצמי שלהם. לחשוב על העתיד ולתכנן אותו.

 

 

קצת על השיטה

שיטת הלמידה בה אני משתמשת פותחה בארה”ב וקיימת נכון להיום ב-75 מדינות בעולם.

בישראל השיטה עזרה עד כה למעל 5,300 ילדים להצליח בלימודים בלי תוויות של “לקויות” ובלי כדורים מיותרים. 

השיטה מבוססת על חוקי הטבע הבסיסיים הקשורים ללמידה ומטפלת בשורש האמיתי של הבעיה.

לדוגמה: בעיות קשב וריכוז הן אף פעם לא הבעיה עצמה. הן רק סימפטום לבעיה אחרת לגמרי. אם לא נטפל בבעיה האמיתית, בעיות הקשב והריכוז לא ייעלמו. אפשר לנסות “לטפל” בהן עם כדור, אבל הכדור אף פעם לא מטפל בשורש האמיתי של הבעיה ואף יכול לגרום לתופעות לוואי לא טובות לילד.

שיטת הלמידה היא חווייתית, מעשית ומהנה מאוד עבור הילד.

השיטה מעניקה לו חווית הצלחה תוך זמן קצר ומעלה את הביטחון והדימוי העצמי שלו.

שאלות ותשובות

לכל הילדים. 

לאלה שחווים קשיים וגם לאלה שלא בהכרח חווים קשיים, אבל רוצים ללמוד איך ללמוד בצורה קלה ויעילה יותר. 

אם הילד שלך מתקשה בקריאה, הבנת הנקרא, חשבון או כל מקצוע אחר, הוא יוכל להשתפר במהירות באמצעות השיטה. 

אם הילד שלך תלמיד טוב ואתה רוצה לתת לו שיטה מדויקת שתלמד אותו איך ללמוד ותיתן לו ביטחון שהוא יכול ללמוד כל דבר שאי פעם יבחר בעתיד, אוכל ללמד אותו את השיטה.

התכניות של כישורי שפה, חשבון ושיפור במקצועות ספציפיים מיועדות לגילאי כיתות א’ עד ו’. 

התכנית ‘ללמוד כיצד ללמוד’ מיועדת לילדים שכבר רכשו את הקריאה ועד כיתה יב’.

בשלב הראשון אני עורכת מבדק לילד אשר מטרתו היא לגלות איזה ידע וכלים הילד לא קיבל אשר מונעים ממנו להצליח. 

אני פחות מאמינה באבחונים שמטרתם היא לגלות את ה”לקויות” של הילד שלך.

מבחינתי הלקויות היחידות הן לקויות הוראה ומחסור בידע וכלים מצד המבוגרים והמורים בחינוך הילד.

זה לא שלילדים אין קשיים כאלו או אחרים, אך כאמור הדבר לא נובע מלקות כזו או אחרת.

אימון במסגרת התכניות של כישורי שפה, חשבון או כל נושא ספציפי לימודי אחד מתבצע באופן פרטני, אחד על אחד עם הילד.

אימון במסגרת התכנית ‘ללמוד כיצד ללמוד’ מתבצע גם הוא באופן פרטני, אבל במקרה הזה, ההורה לומד גם יחד עם הילד.

ברוב המקרים ילדך יגיע אלי בין פעם לפעמיים בשבוע, כאשר כל פעם הוא ילמד בין שעה לשעתיים.

הדבר תלוי בצורך שלך כהורה ובתכנית האישית שנבנתה עבורו. 

הוראה מתקנת היא שם כולל לכל הפעולות שעושים עם תלמיד כדי לטפל בפערים או בקשיים לימודיים. 

ההבדל בין מורה כזו או אחרת להוראת מתקנת היא השיטה שבה היא משתמשת. ההבדל הזה יכול משמעותי מאוד מבחינת קצב השיפור של הילד, ההנאה שלו מהלימודים עצמם והעלות הסופית להורים. 

השיטה שבה אני משתמשת  מבוססת על מחקר מדעי מדויק שגילה את הסיבות האמיתיות שגורמות לילד להיות לא קשוב ולא מרוכז, להיות חסר מוטיבציה, משועמם, מוסח, עייף ועצבני ולעוד קשיים שונים שמתרחשים בזמן הלימודים. 

אני מטפלת בשורש של הבעיה ולכן השיפור הוא בדרך כלל מהיר יותר.

אם הילד שלך לא הצליח אצל אנשי הוראה אחרים, זה יכול להיות משתי סיבות:

1) איש המקצוע לא גילה את השורש האמיתי של הבעיה של ילדך.

2) הילד שלך לא קיבל את הכלים הנכונים.

בפגישה הראשונה נגלה את הקושי האמיתי שלך ילדך ונבנה את התכנית הנכונה עבורו.

כן. לאחר פגישת המבדק הראשונית בו תוצג לך התכנית עבור ילדך, אפנה אותך לאיש מקצוע אשר מתמחה בגמילת ילדים מריטלין. 

אלה העלויות:

פגישת מבדק ראשונית – החל מ-290 ש”ח

שעת לימוד פרטנית בשפה או חשבון – החל מ-165 ש”ח

שעת אימון בתוכניות לשיפור מיומנויות חיים (למידה, תקשורת, אחריות) – החל מ-275 ש”ח*
*תוכניות אימון לשיפור מיומנויות חיים כוללות גם את אחד ההורים בתוכנית.

ניתן לשלם בכמה דרכים:

1) כרטיס אשראי
2) ביט 
3) העברה בנקאית 
4) מזומן

יעל, אני רוצה להיפגש

מלאו את הפרטים מטה ותועברו לשאלון ראשוני

מחכה לפגוש אתכם!

יעל

צור קשר

יעל תוהמי
050-7737232
yaeltommie@gmail.com
בוטקובסקי 24 א’, חדרה

אתר זה נבנה באהבה על ידי

2021 © כל הזכויות שמורות ללביא טכנולוגיות למידה והדרכה בע”מ

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר

דילוג לתוכן