דילוג לתוכן
גדי בן לביא, מנכ"ל המכללה:
"נותנים ריטלין לילד? כדאי שתקשיבו..."
אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם שלילד יש "קשב וריכוז" ושהוא חייב תרופה כדי להצליח - אני אוכיח לכם אחרת!
גדי אני רוצה לעזור לילד שלי
שם משתמש או כתובת אימייל
סיסמה
זכור אותי
התחברות
המשך עם
פייסבוק
המשך עם
Google
התחברות באמצעות קישור מהיר למייל (ללא סיסמה)
שחזור סיסמה
המכללה לחינוך חדש בישראל
היי, אנחנו זמינים לכל שאלה :-)
התחילו שיחה